Zapraszamy do kontaktu 81 448 31 20 | info@arfa.pl

Blog Agencji ARFA –ciekawostki branżowe i prezentacje produktów
  • Archiwum
  • Polityka prywatności
  • Arfa.pl
  • Archiwum
  • Polityka prywatności
  • Arfa.pl
25 marca 2020  |  By Arfa In BLOG

Doradztwo w reklamie (od pomysłu do realizacji)

doradztwo przy tworzeniu reklamy

Za każdym sukcesem stoi ciężka praca i dobry plan działania. Przemyślana koncepcja, zbadanie potrzeb odbiorców oraz dobrze zaplanowana kampania reklamowa to gwarancja sukcesu i tego, że produkt lub usługa będą rozpoznawalne na rynku. Powinni o tym pamiętać wszyscy przedsiębiorcy, którzy dopiero zaczynają wchodzić na rynek, ale też ci, którzy wprowadzają kolejny produkt to obrotu. Osobom bez doświadczenia na pewno pomocne będzie fachowe doradztwo.

Najważniejszy krok – zbadania potrzeb

Wprowadzenie produktu, a dalej sprzedaż to główny cel wszystkich przedsiębiorców. Jednak, przed przystąpieniem do działania warto dokładnie zaplanować kampanię, aby móc zrealizować ją krok po kroku. Dobra kampania powinna opierać się nie tylko na przekazie, ale przede wszystkim trafnie odnosić się do potrzeb potencjalnej grupy docelowej. Aby określić dokładnie wspomniane potrzeby i przygotować skuteczny plan promocji warto zwrócić się o pomoc do profesjonalistów. Pracownicy agencji reklamowej, bo o nich mowa to osoby doświadczone, które na co dzień pracują z markami. Potrafią precyzyjnie określić potrzeby przyszłej grupy konsumentów i przygotować kampanię szytą na miarę. Wymaga to oczywiście przygotowań i odpowiedzenia wspólnie z inwestorem na szereg pytań począwszy od ceny, zasadności sprzedaży produktu i sposobu komunikacji marki z potencjalnym odbiorcą.

Konceptualizacja i realizacja

Po dokonaniu analizy produktu oraz rozpoznaniu potrzeb przyszłych klientów zaczyna się długi proces budowania koncepcji działania. Zawiera ona strategię postępowania w fazie wprowadzania produktu lub usługi na rynek, dalej przedstawia sposób jego promocji. Wszystkie założenia są omawiane z klientem, który na etapie konceptualizacji może zwrócić uwagę na ważne kwestie wynikające z jego doświadczenia biznesowego. W strategii pojawia się identyfikacja wizualna projektu, prezentowany jest przykładowy key visual oraz dodatkowe narzędzia, które pozwolą wzmocnić działania reklamowe. Najczęściej jest to strona internetowa, konto na mediach społecznościowych, spoty reklamowe w prasie, telewizji lub sieci, ale też gadżety lub inne materiały drukowane. Ważne, aby wszystkie one były spójne i w pełni przedstawiały produkt lub promowaną usługę. Wraz z akceptacją pomysłu zaczyna się proces realizacji koncepcji, czyli działanie. Warto wiedzieć, że wprowadzenie produktu lub usługi na rynek to proces długotrwały i nie należy od razu oczekiwać spektakularnych sukcesów. Konsumenci muszą oswoić się z nowym produktem, otoczyć go zaufaniem, ale przede wszystkim poczuć potrzebę kupna. Nad spełnieniem tych wszystkich warunków obok przedsiębiorcy zazwyczaj czuwa agencja reklamowa, która w miarę pojawia się opinii o produkcie z rynku może ingerować w sposób jego promocji i przyczynić się do wysokich wyników sprzedażowych. Dlatego nie mając doświadczenia marketingowego warto skorzystać z pomocy doradców i osiągnąć zamierzony sukces w możliwie szybkim czasie.

Poprzedni Post
Następny Post
Avatar

Article by Arfa

Related Articles

  • Samochod
    Oklejanie aut – mobilna reklama, która działa 24/7
  • druk-ulotek
    Jakie są korzyści związane z drukiem ulotek dla promocji firmy?

Kategorie

  • Biznes (1)
  • BLOG (50)
  • Ciekawostki (2)
  • Rozwój (1)
  • Technologia (1)

Archiwum

  • maj 2025 (1)
  • kwiecień 2025 (1)
  • marzec 2025 (1)
  • luty 2025 (1)
  • styczeń 2025 (1)
  • grudzień 2024 (2)
  • listopad 2024 (1)
  • październik 2024 (2)
  • wrzesień 2024 (1)
  • sierpień 2024 (2)
  • lipiec 2024 (1)
  • czerwiec 2024 (1)
  • kwiecień 2024 (1)
  • luty 2024 (1)
  • styczeń 2024 (1)
  • grudzień 2023 (2)
  • październik 2023 (1)
  • sierpień 2023 (1)
  • czerwiec 2023 (1)
  • maj 2023 (1)
  • kwiecień 2023 (1)
  • marzec 2023 (1)
  • luty 2023 (1)
  • wrzesień 2022 (1)
  • sierpień 2022 (1)
  • lipiec 2022 (1)
  • czerwiec 2022 (1)
  • maj 2022 (2)
  • marzec 2022 (1)
  • luty 2022 (1)
  • styczeń 2022 (1)
  • grudzień 2021 (1)
  • listopad 2021 (1)
  • październik 2021 (1)
  • wrzesień 2021 (1)
  • sierpień 2021 (1)
  • marzec 2021 (1)
  • grudzień 2020 (1)
  • wrzesień 2020 (1)
  • lipiec 2020 (1)
  • marzec 2020 (1)
  • wrzesień 2019 (1)
  • lipiec 2019 (1)
  • czerwiec 2019 (1)
  • maj 2019 (1)
  • marzec 2019 (2)

Kalendarz

marzec 2020
P W Ś C P S N
« wrz   lip »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

O nas

Zaczęło się od pasji, która stała się sposobem na życie. Reklama od zawsze była w kręgu naszych zainteresowań, dzięki czemu szybko i z sukcesem udało nam się połączyć przyjemne z pożytecznym. Dziś, jako agencja reklamowa swoją wiedzą i doświadczeniem możemy dzielić się z innymi ludźmi, którzy są naszą główną inspiracją.

ODWIEDŹ NAS

Zacznijmy rozmawiać o twoim projekcie lub pomyśle i dowiedzmy się, jak możemy pomóc w rozwoju Twojej firmy. Lublin ul. Wojciechowska 9

TROCHĘ WIĘCEJ O NAS

Zaczęło się od pasji, która stała się sposobem na życie. Reklama od zawsze była w kręgu naszych zainteresowań, dzięki czemu szybko i z sukcesem udało nam się połączyć przyjemne z pożytecznym. Dziś, jako agencja reklamowa swoją wiedzą i doświadczeniem możemy dzielić się z innymi ludźmi, którzy są naszą główną inspiracją.

Galeria

druk wielkoformatowy
Reklama w przestrzeni zewnętrznej
Blog Agencji ARFA –ciekawostki branżowe i prezentacje produktów
  • Archiwum
  • Polityka prywatności
  • Arfa.pl

All rights reserved © 2022 | Arfa s.c.