Budżet marketingowy to zestawienie wydatków przeznaczonych na prowadzenie działań marketingowych w określonym czasie. Dzięki niemu możemy precyzyjnie określić wysokość środków finansowych potrzebnych do osiągnięcia zaplanowanych celów oraz wstępnie ocenić potencjał na promowanie naszej marki. Przed nami koniec 2023 roku i czas domykania rocznego budżetu marketingowego. To ostatni moment na realizację firmowych kalendarzy, gadżetów i zamówienia druku katalogów, folderów czy kartki świąteczne.
Według specjalistów z Agencji Doradztwa i Reklamy Arfa istotnym krokiem w zamknięciu rocznego budżetu marketingowego jest analiza osiągniętych celi i wyników finansowych oraz ocena poszczególnych działań i prowadzonych kampanii marketingowych.
Przeprowadzona analiza pozwala na precyzyjne zrozumienie i lepsze zaplanowanie nowego budżetu marketingowego na 2024 rok.
Agencja Reklamowa Arfa zajmuje się doradztwem marketingowym, a w tym również planowaniem budżetu marketingowego dla firm. W standardzie oferuje również kreatywne projektowanie graficzne , skład oraz druk katalogów firmowych, gadżetów z logo i materiałów wystawienniczych na targi.